بازگشت به صفحه نخست

 

 

            نه جنگ امپریالیستی ، نه رژیم جمهوری اسلامی !

 

 

 

ما مخالف جنگ و هرگونه مداخله قدرت های امپریالیستی در امور داخلی کشورها هستیم و بر این اساس سیاست های جنگ طلبانه و دخالتگرانه امپریالیستها و در راس آنها امپریالیسم آمریکا  را در باره ایران محکوم می کنیم. ما مخالف تولید و تکثیر سلاح های اتمی دولت ها هستیم و از نابودی سلاح های اتمی موجود در تمامی کشورها برپایه یک برنامه ریزی جهانی دفاع می کنیم .

ما خواهان عدم دست یابی رژیم جمهوری اسلامی به سلاح هسته ای هستیم !

 

نظر به آنچه در بالا آمد :

 ما دو طرف تحریکات جنگی را که اهمیتی برای مردم ایران و خواسته هایشان قائل نیستند محکوم می کنیم و اعلام می داریم که جنگ حاصلی جز خانه خرابی و نیز سرکوب برای مردم ایران نخواهد داشت.

برای جلوگیری از جنگ:

 ما در عرصه داخلی به جنبش مردم ایران اتکا خواهیم داشت و معتقدیم که این مردم هستند که سرنوشت خود را رقم می زنند. ما در راستای مبارزه برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بر اهمییت بیش از پیش تشکل های مستقل توده ای ( کارگری ، زنان ، پرستاران ، دانشجویان ، معلمان و....) و تقویتشان تاکید داریم.

در عرصه جهانی ، بسیج افکار بین المللی ، همکاری با جنبش های صلح و ضد جنگ ، همکاری با احزاب  سیاسی و شخصیت های مترقی و صلح طلب نقطه اتکای ما خواهد بود.

 

برای وارد آوردن فشار به رژیم جمهوری اسلامی ایران و امپریالیسم آمریکا ، تلاش می کنیم که سیاست های خود را به شیوه علنی به نهادهای بین المللی موجود منعکس کنیم.

 افشای سیاست های جنگ طلبانه امپریالیستها و سیاست های ماجراجویانه و سرکوبگرانه رژیم جمهوری اسلامی ایران، بنیان مبارزه ما رابرای جلوگیری از شعله ور شدن جنگ , تشکیل خواهد داد. 

                    

                                      هیئت هماهنگی ایرانیان ضد جنگ- فرانسه

 

 

آدرس ایمیل                                                             nignirepis@yahoo.fr